چند وقتی که بلاگ اسکای برای بار هزارم بسته شد و ما خبر بازداشت مهران مدیری را در وبلاگ پرشین بلاگمون نوشیتم و بعد از باز شدن بلاگ اسکای هم من کمی رفتم تو کما
 خوب تو این چند مدت خبر فقط یکی بود که حتما از دیگران و وبلاگهای دیگر شنیده اید پس اگر من خبر بدم تکراری است
خبر جدید اینکه  مصاحبه مهران مدیری با سایت پارس کافه در اردیبهشت ماه منتشر میشه (اگه عقب افتاد تقسیر من نیست !! ) وقتی این مصاحبه ان لاین شد حتما لینکش رو در این وبلاگ میزارم

از  تیرماه منتظر خبرهای جدید و داغ هم درباره مهران مدیری ... هم درباره سایت مهران مدیری .. و هم درباره این وبلاگ باشید
در نوشته های بعدی به کارهایی که دردست داریم را میگم


وبلاگ جدید

تصمیم بر این دارم که با همکاری دیگر وبلاگ نویسان یه وبلاگ توپ و روبه راه برای مهران مدیری راه اندازی کنیم
از همه ی کسانی که می خواهند همکاری کنند من استقبال می کنم بطور  صد در صد
برای همکاری در قسمت پیامها  ایمیل خود را بنویسید یا در قسمت تماس با ما   برای همکاری ایمیل بزنید
ادرس وبلاگ مورد نظر
http://noghtechin.persianblog.com


عکس

گالری عکسهای سایت مهران مدیری بیشترین  بازدیدکنند را طی این مدت داشته که در سایت قسمت عکسهای نقطه چین طی چند هفته دیگر کامل میشود
اما عکسهای مخصوص دیگر هم  از مهران مدیری موجود است که در سایت خودم (نیکروز )‌ گذاشتم 
این یکی از اونهاست


عکس جدید از سیامک انصاری بزودی !!
چند تا کاغد دیواری توپ به دست من رسیده که باید از اقا حمید و پریناز خانم تشکر کنم