کار بعدی ...

اول از همه درباره قالب این وبلاک باید بگم که خدا رو شکر همه از اون خوششون اومده .. این رو نظرهای یادداشتهای قبلی فهمیدم .. که از همه ی اونهای که نظر داده بودن واقعا تشکر میکنم

همه ی بلاگرهای که به این وبلاگ لینک دادن خواهش می کنم یه بار دیگر برای یاد اوری در نظرات ادرس وبلاگ و نام وبلاگ خودشون رو بنوسن تا من سریعآ دوباره بهشون لینک بدم

و همه ی کسانی که مایل به تبادل لینک هستند در قسمت نظرات ادرس وبلاگ خود و نام وبلاگشون رو حتما بنویسن

و اخر اینکه
لوگوی جدید این وبلاگ بزودی روی سایت قرار خواهد گرفت >> منتظر باشید
نظرات 4 + ارسال نظر
کیوان چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ب.ظ http://modiri.blogfa.com

بازم گل کاشتی اقا نیکروز / من اولین نفر هستیم که مخوام باهات تبادل لینک کنم

حامد شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام فعلا نظری ندارم

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:01 ب.ظ

کتایون یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:00 ق.ظ http://mehranmodiri.persianblog.com

سلام آقا نیکروز.خوشحالم برگشتی.لینک منو اگه دلت خواست بذار.بزودی آپ می کنم.دوباره نری حاجی حاجی مکه!موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد