ممنونم

از همه ی کسانی  علام امادگی کردن برای سایت مهران مدیری کردن ممنون

اما کسانی که وقعا که می توانند کمک کنند یه ایمل کوچلو بزنن که کارها رو از هفته ی دیگه  کارها رو بطور جدی شروع کنیم

از زمان پخش هم اطلاع درستی ندارم !! اگه کسی میدونه به ما هم بگه

اطلاعات درباره ی نقطه چین رو  حتما بخونید

گفته بودم که این وبلاگ تا شروع نقطه چین بروز نمیشه اما خب چی کار کنم که مجبور شدم چند چیز را بگم

اطلاعیه 1 :

من هم مانند مهران مدیری که دیشب در برنامه پنجره شبکه 3 حضور داشت از فاجعه  زلزله بم خیلی خیلی ناراحت شدم و به همه بازماندگان این فاجعه تسلیت میگم

اطلاعیه 2 :

همانطور خود اقای مهران مدیری دیشب در شبکه 3 گفتند پخش سری جدید را تا اطلاع ثانوی عقب انداختند

اطلاعیه 3 :

به احتمال زیاد سری جدید مهران مدیری اخر این هفته ، یعنی با یک هفته تاخیر پخش میشه  ( البته این فقط یه احتمال  ... اگه درست در نیامد ناراحت نشید !! )

اطلاعیه 4 :

سایت مهران مدیری تمام کارهایش انجام شده و فقط و فقط نیاز به همکار بعد از دی ماه دارم که تا قبل از عید سایت اماده باشه ... طرح اولیه ان حاضر است

بعضی بخشهای سایت : گالری عکسها – مصاحبه ها – سوابق – بخش اهنگها – بخش بعضی قستهایی تصویری و ....

وبلاگنویسان و سایت نویسان عزیز که مایل به همکاری هستند برای من ایمل بزنند

برای ده هزارمین بار عرض میکنم من اقای مهران مدیری نیستم
یک تشکر باید بکنم از  سایت روزها  و همه دوستانی که به این وبلاگ لینک دادن
و یک عکس جدید برای همه طرفداران :


نظر درباره  ی عکس فراموش نشه

تا نقطه چین

من هم بی صبرانه منتظر شروع نقطه چین هستم
اما خب چی کار کنیم که  نشد دیشب پخش بشه !!

تا شروع نقطه چین این وبلاگ بروز نمیشه تا ببینیم چطور میشه !
پس فعلا ...