خبرهای جدید !

خیلی خیلی خوشحالم که خبرهای جدیدی دوباره بهم میرسه ... سایت پارس کافه بعد از مدتی بروز شد با یه عالمه خبر خوب !!!!
البته برو بچه های پارس کافه ...یه سورپرایز رو فعلا مخفی نگه داشتن تا روز چهارشنبه سوری که اون روز شاید بگن که ان خبر ویژه چیه !!!
راستش رو بخواین من می دونم اون خبر ویژه چیه  و از اینکه نباید بگم  خیلی خیلی ناراحتم .. چون من قول دادم تا خوشون نگفتن من هم صداشو در نیارم

منتظر یادداشتهایبعدی  من باشید  ... بی نهایت منتظر نظرات شما هستم


کار بعدی ...

اول از همه درباره قالب این وبلاک باید بگم که خدا رو شکر همه از اون خوششون اومده .. این رو نظرهای یادداشتهای قبلی فهمیدم .. که از همه ی اونهای که نظر داده بودن واقعا تشکر میکنم

همه ی بلاگرهای که به این وبلاگ لینک دادن خواهش می کنم یه بار دیگر برای یاد اوری در نظرات ادرس وبلاگ و نام وبلاگ خودشون رو بنوسن تا من سریعآ دوباره بهشون لینک بدم

و همه ی کسانی که مایل به تبادل لینک هستند در قسمت نظرات ادرس وبلاگ خود و نام وبلاگشون رو حتما بنویسن

و اخر اینکه
لوگوی جدید این وبلاگ بزودی روی سایت قرار خواهد گرفت >> منتظر باشید

قالب جدید !

بالاخره همنطور که قولش رو داده بودم کار طراحی قالب جدید تموم شد
طراحی جدید ان لاین شد !!!!!
امیدوارم کار طراحی من خوب از اب درامده باشه
البته هنوز لینکهای قالب کامل نشده که بزودی همه ی لینکها کامل میشه !!