سه سالگی !

کم کم این وبلاگ داره ۳ ساله میشه !!
هر چقدر فکر میکنم سه سالگی خودمو یادم نمی یاد ولی وقتی می فهمم برای سه شدن باید چقدر زحمت کشید تا یه بچه بزرگ بشه یاد همین وبلاگ می افتم که تا یک ماه و نیم دیگه سه   ساله میشه
یعنی دو سال وبلاگ نویسی !!!!
این وبلاگ هم مثل همون بچه ای که گفتم ( کدوم خودم هم نمی دونم )‌ دردسرهای زیادی داشت !! یه مدت خیلی پر کار و فعال بود یه مدت خیلی کم کار ( مثل همین ماه ها )‌خب دلیلش هم مشخصه
اون زمان که وبلاگ تاسیس شد مهران مدیری در اوج بود با پاورچین .. اون زمان هم من بیشتر هفته ها یادداشت می نوشتم .. مصاحبه ها و مقاله ها رو می نوشتم ... بعدش پاورچین تموم شد و عده ی طرفدارهای مدیری به فلک کشید و این وبلاگ هم فعال بود و کم کم داشت مطالبش تموم میشد تا نقطه چین شروع شد .. خب .. بقیش هم که معلومه و تازه
نمی خوام سرتون رو درد بیارم 
اما بدجور منتظر پیشنهادهای شما برای چشن ورود به سه سالگی این وبلاگ هستم
نظرات 2 + ارسال نظر
شهریار پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ http://tighe-tanz.persianblog.com

سلام یاور... خوبی؟ آقا زودتر می‌گفتی که تو هم هستی دیگه... منم وبلاگ دارم برای استاد مدیری خواستی بیا ببین... راستی منم سوال غلامرضا رو دارم...

من فقط یکی از طرفدارهای پر و پاقرص ایشون هسم .. وبلاگ شما رو خوندم .. مرسی .. خوب بود

کتایون سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ق.ظ http://mehranmodiri.persianblog.com

سلام!سه سالگی وبلاگتو تبریک می گم.صدو سه ساله بشه انشالا.سر بزن به ما(:موفق باشی

ممنون ... به امید موفقیت هرچه بیشتر وبلاگهای مهران مدیری .. !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد