کار جدید مدیری

امروز ۱۵ بهمن است و به گفته سیامک انصاری - البته در وبلاگش - کار جدید مهران مدیری با دعوت رضا شیفعی جم و جواد رضویان و بازیگران دیگر کلید خورد و از فردا ضبط اش شروع میشه
همنطور که احتمالش میره کار مخلوطی از دو کار موفق مدیری یعنی مخلوطی از پاورچین و نقطه چین خواهد بود
که این کار بنظر خود من باید خیلی دقیق بررسی بشه و بعد نوشته و ساخته بشه تا همه ی ۱۳ قسمت عید عالی از اب در بیاد

اما چند موضوع مهم ::
::>کار طراحی قالب این وبلاگ تمام میشه - ایشاا..
::>نظر سنجی بزرگی رو در هفته ی اینده در این وبلاگ خواهید دید که با همکاری یکی دیگه از دوستان وبلاگ نویس در این وبلاگ و چندین و چند وبلاگ دیگه ان لاین خواهد شد .. موضوع ان فعلا نمی گم تا جذابیت داشته ...باید ببینم چند نفر اعلام امادگی درباره این نظر سنجی میکنن
::> و از همه مهتر سایت مهران مدیری که الان خیلی وقته بروز نشده بخاطر اینه مهران مدیری وب مستر خودش و عوض کرد و من پی گیر ماجرای این وب مستر جدید هستم تا سایت رو قبل از عید بروز کنه و خبر جدید و عکس جدید از کار عید مدیری در سایت ان لاین بشه - به امید خدا

منتظر نظر شما درباره کار بعدی مدیری و نظرتو کلا درباره ی این کار و نظر سنجی بطور فوق العاده هستم  به نظرات هم ۱۰۰ درصد پاسخ خواهم داد
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام/سایت خوبیه فقط چرا عکس کنسرت نداری؟
در کاره جدید بازیگر زن کیه؟

محمد رضا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ق.ظ http://mehran--modiri.persianblog.com

salam ...nickrooz joon bahatam !!! mamnoon ke sarzadi !!ama dooste aziz chera logo haro bardashti ? eeeeeeeeeeee!!! pas yadet nare logoye modiri mo bezar.... ghorboooonet!!!

اگه خواستی برنامه بسازی از بی مزه گی های منيج بکاه
و خشی هم بيار
خيلی مرد خوبی هستی
من خيلی دوست دارم

الهام قدیری یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام.با نظر سنجی موافقم چیز خوبیه.به مهران مدیری هم سلام من رو برسون وبگو الهام قدیری خیلی دوستت داره.
امیدوارم که اقای مدیری در کار جدید هم موفق باشد......
در ضمن من خیلی دوست دارم برم بیش مدیری و تست بازیگری بدم.وبلاگت هم حرف نداره ..........عالیه

سونیا.ط چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ

از جناب مدیری کمال تشکر را دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد