کنسرت !

حتما با خبر شدید که کنسرت مهران مدیری از فردا شب شروع میشه
باید بگم تا امروز ۹۵ درصد کل بلیط ها فروخته شد
برگزار کننده ی این کنسرت یعنی مرکز موسیقی بتهوون گفته که واقعا انتظار چنین استقبالی رو نداشته !!!
اهنگساز تمام کارهای مهران مدیری در این کنسرت  فردین خلعتبری  هستند
مهران مدیری را ۴۰ نفر از ارکستر سفونیک تهران همراهی می کنند رهبری این کنسرت  ناصر رحیمی  بر عهده دارند
  مهران مدیری مدتها با این ارکستر تمرین کرده تا از فردا شب اجرای متفاوتی را داشته باشد  
تمام اهنگ ها سبک کلاسیک دارند و  بهترین نوازندگان ممکن در ارکستر حاضر هستند ... 
از سایت بتهوون
مهران مدیری درباره اجرایش به مجله ۴۰ چراغ هم گفت چون خودم به موسیقی کلاسیک  علاقه زیادی دارم تمام اهنگها با اجرای ویژه کلاسیک خواهد داشت و مدیری گفت : این کنسرت کاملا متفاوت با کنسرتهای پاپی است که در ایران تا بحال اجرا شده


اگر می خواهید به این کنسرت برود بجز ۵ شنبه و جمعه هنوز بلیطهای برای شما هست اما نه در مرکز موسیقی بتهوون
و
اگر قرار است به این کنسرت بروید تا مدیری پاورچین رو ببینید بهتر است فراموش کنید اما اگر می خوهید واقعا موسیقی بشنوید به سراغ این کنسرت بروید

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام نیکروز جان از اخبار امیدوار کننده تو ممنون.
امیدوارم همون طور که مهران مدیری می حواد کنسرت شکوه مندی بشه

ممنون .. من هم امیدوارم .. اما این رو هم باید بدونیم که مهران مدیری مرد ای که وقتی حرف می زنه اونو اجرا میکنه به هر قیمت .. مگه نه !؟

سجاد شبانیان سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:16 ب.ظ http://sajshb.blogfa.com/

سلام
من تمایل دارم که آدرس وبلاگم را را در سایتتان لینک کنید
http://sajshb.blogfa.com/

دوست عزیز باید بگم بخاطر مشکلات بلاگ اسکای در حال حاضر قادر به اضافه کردن لینک یا تغییری در قالب این وبلاگ نیستم اما بزودی کار طراحی جدید این وبلاگ به اتمام خواهد رسید

بشری پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:35 ب.ظ http://bahramradan25.persianblog.com

سلام / واقعا وبلاگ خوبی داری / مرسی از مطالبت / به وبلاگ منم سر بزن / فعلا

ممنون و متشکر - ایشاا.. با قالب جدید برای این وبلاگ جبران کنم -- این بار قول میدم با شروع شدن کار جدید مهران مدیری طراحی جدید هم ان لاین بشه

آزاده جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام
متاسفانه من شانس شرکت در این کنسرت رو نداشتم.
اگر ممکنه بگین که در کدام شمارهء ۴۰چراغ در این رابطه صحبت شده . متشکر به خاطر این خبر.

در شماره ۱۳۴ نشریه ۴۰ چراغ مصاحبه با مهران مدیری به چاپ رسیده با یک عکس خیلی خیلی زیبا از مهران مدیری درحال تمرین با ارکستر که هنوز این مطلب بروی سایت ۴۰ چراغ دات کام نیامده ... من منتظرم تا با ان لاین شدن این مطلب لینکش و عکس رو اینجا بزارم

احسان چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.shadmehr.co.sr

موفق باشی...

منتظر حمایت ایت در نظر سنجی هستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 ب.ظ

مهسا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:24 ق.ظ

لطفا نمونه کنسرت هم بزارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد