اینجور که معلومه .. !!

اینجور که معلومه مهران مدیری خیال بازنشستگی نداره .. خب بنظر من مهران مدیری فقط و فقط بخاطر طرفداراش و علاقه مندان به طنز کار میکنه .. همین و بس !
حرفی هایی از مجموعه ۹۰ قسمتی مهران مدیر در تابستون زده میشه که خود من خیلی دوست دارم این خبر صحت داشته باشه و شب های تابستان امسال با برنامه مهران مدیری باشه ..

:::::به کامتها پاسخ دادم .. منتظر نظر شما همچنان و بشدت هستم... !!٬٬٬
نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.damavand-city.persianblog.com

سلام
من به شما لینک دادم...ممنون میشم شما هم بدید.

بدلیل برخی مشکلات بلاگ اسکای فعلا از اضافه کردن لینک معذورم . اما در اولین فرصت لینک دوستان و چند لینک جدید اضافه خواهد شد

الهه(http://www.mehranmodiri.blogsky.com) یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.mehranmodiri.blogsky.com

منم دوست دارم مدیری با یه شاهکار بیاد اگه قراره کاری بسازه عالی باشه .

این ارزوی همه ماست .. شاهکاری دیگه از مدیری هیچ وقت دور از انتظار نیست ...

مسعود پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.art-football.persianblog.com

با سلام.مطالب وبلاگتان بسیار عالیه.اگر می شود با هم تبادل لینک بکنیم.شما لینک بلاگ من را در بلاگتان بگذار تا من هم این کار را بکنم.
با تشکر

کمند شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ق.ظ http://shakhenabaat.persianblog.com

شب بی تو شب حسرت شب یلدای بیداری..
شب در خود فرو رفتن شب از خویش بیزاری.
شبی که ماه در خوابه همه عالم سیه پوشه.
ستاره ها فرو مردن شبی بی روح و خواموشه.
ببار ای آسمون امشب ببار و سر کن آهنگی..
بجز گریه گریزی نیست از این زندون دلتنگی..
بنال و گریه کن ای دل که این غم با تو میمونه..
از این پس قصه تلخم شباهنگی نمیخونه..
سکوت در لحظه ها جاری من و کابوس تنهایی.
غریر وحشت از خویشم چه طوفانی چه دریایی.
هنوز از من تو میرویی در این شبهای پژمردن.
هنوزم از تو میخونم هزاران خاطره در من..

مریم یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام:
من برای آمدن مهران لحظه شماری میکنم.لطفا نظر این بیننده تلویزیون حسود رو هم پاکش کن.مرسی.

نظر شما محترم است ولی ...
نمی دونم ایا شما هم با من هم عقیده هستید یا نه ؟!
نظر من اینه :
مهران مدیری بعد از پاورچین گفت دیگر نود قسمتی کار نخواهم کرد ولی دیدم که نقطه چین رو کار کرد و با اینکه نقطه چین خیلی طرفدار پیدا کرد ولی نتونست به پای پاوریچین برسه اما نقطه چین هم تموم شد با همه اشکالاتش .. مدیری با مصاحبه با پارس کافه دوباره گفت دیگه ۹۰ قسمتی نمی سازم و نقطه چین برای یه سری اجبار ساختم ... حالا که شایعه است که مدیری دوباره میخواد ۹۰ قسمتی کار کنه این بازی با لبه ی تیغ بنظر من .. یعنی اگه مهران دوباره زیر حرف خودش بزنه و بطوری بشه که مجموعه ی جدید خوب از اباد درنیاد منظور حتی ضعیفتر از نقطه چین ... مهران مدیری شاید همون چیزی بشه که اون ببننده ی تلویزیونی نظر داده ...

بهناز سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام نمیدونم از این خبر خوشحال بشم یا ناراحت؟ درسته که من دوست دارم تلویزیون ۲۴ ساعته مهران مدیری نشون بده۱۱ ولی خود مهران چی؟ با این فشار کاری که خدای نکرده از پا در میاد۱ کاش بیشتر به خودش استراحت میداد. ما بیشتر انتظار بکشیم بهتره یا اون اینقدر خسته بشه؟ در هر حال از خبرت خیلی ممنونم. موفق باشی...

مریم پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام:
من دیگه از شما توقع نداشتم این جوری جواب بدی.مهران در برنامه پنجره بعد از پایان نقطه چین گفت که ۹۵٪ بیننده داشته.همه هم میدونیم که اگه مهران ۱۰۰۰ سال هم بدون وقفه برنامه بسازه هیچ وقت برنامش تکراری نمیشه.نقطه چین طنز بسیار فوق العاده و جاودانی است. امیدوارم متوجه شده باشی.در ضمن مهران با این همه محبوبیت و مشهوریتی که داره به هیچ عنوان مغرور نیست .که این فرد اومده هرچی تهمت و ناروا خواسته زده.البته شخصیت خودش رو نمایان میکنه.باز هم میگم اصلا توقع نداشتم که به طرفداری آن هم بیجهت این فرد حسود در بیای.امیوارم نظرت عوض شده باشه.حالا اگه نظرش رو پاک کنی ممنون میشم.

حق با بازدیدکنندگان است همیشه !! نظر اون فرد پاک شد !!

سوسن یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ق.ظ http://ahuoramazda.persianblog.com

سلام عالی بود مرسی..

تبسم جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.chakaavak.persianblog.com

سلام.خسته نباشید. از اینکه به هنرمندان ایرانی اهمیت می دهید و بلاگتان را به آنها اختصاص می دهید خوشحالم.به بلاگ نه چندان جالب من هم سری بزنید.

بهار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ب.ظ http://ghahghaei.biz

سلام مهران عزیز
من خیلی کم به برنامه طنز می خندم اما برنامه های شما بسیار زیبا و قابل توجه من بود امید میرود که همیشه شاد و تندرست باشید و به ساختن برنامه های جدید بپردازید
و به سایت من که ghahghaei.biz است سری بزن و پیام و راهنمایی خود را از من دریغ مدار
دوست دارت بهار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد