قالب جدید !

بالاخره همنطور که قولش رو داده بودم کار طراحی قالب جدید تموم شد
طراحی جدید ان لاین شد !!!!!
امیدوارم کار طراحی من خوب از اب درامده باشه
البته هنوز لینکهای قالب کامل نشده که بزودی همه ی لینکها کامل میشه !!
نظرات 8 + ارسال نظر
کیوان یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:59 ب.ظ http://modiri.blogfa.com

سلام .. نیکروز جان .. قالب وبلاگت واقعا قشنگ شده .. باید بهت تبریک بگم .. چون با این طراحی هم نشان دادی کار طراحیت حرف نداره .. تاحالا در پوز همه رو امروز خوابوندی ... بازم تبریک می گم

محمد فرجی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:40 ب.ظ http://madifaraji.persianblog.com

سلام . من آماده هر گونه همکاری در دنیای مجازی هستم . اگه دوست دارید میتونم لینکتون رو بذارم تو وبلاگم . بهم سر بزنید .

حبیب دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.gallery.openeyes.ir

سلام
مبارک باشه انشاالله به خیر و خوشی
فلان
در پناه خدا

لیلا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:24 ب.ظ

نیکروز جان .. اولین نظری هست که برات می نویسم ... من خیلی وقته به وبلاگت سر میزنم اما چون طراحیت واقعا قشنگ شده اینبار تصمیم گرفتم نظر بدم و بهت تبریک بگم

یلدا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام .. وبلاگ واقعا زیبایی داری .. تبریک می گم ::و امیدارم همیشه بروز باشه ::::

لورا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:41 ب.ظ

رضا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ب.ظ

وبلاگت واقعا زیباست اما کاش هروز مطلب می نوشتی تا تو جای خالی مهران عزیز را در تلویزیون پر کنی

شادمهر سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:35 ب.ظ

مبارکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد