سلام

باید تبریک بگم که دوباره بلاگ اسکای کارشو شروع کرده

از این به بعد من فقط اینجا می نویسم
و اما چند نکته:
تشکر و قدر دانی از روزنامه همشهری بخاط اینکه ۲ بار دو نقد متفاوت از فیلم تکیو بدون توقف نوشت و هر دو بار فروش این فیلم را بخاطر بازی مهران مدیری دانست

و امایک نکته مهم
برای چندمین بار است که من اعلام می کنم من مهران مدیری نیستم
و این وبلاگ طرفداران مهران مدیری هست
باز هم چندین و چند ایمیل به من رسیده شما چه کسی هستید .........؟

و اخر اینکه شکل (قالب ) این وبلاگ بزودی تغییر خواهد کرد
نظرات 4 + ارسال نظر
یاس جمعه 14 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:27 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com

سلام
مرسی که اینجا رو ساختی
همه مهران مدیری رو دوست دارن
یه کم بیشتر به اینجا برس
به من هم سر بزن
.::موفق باشی::.

از نظر شما ممنونم .... شما به اقای مدیری لطف دارید

نسیم جمعه 14 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام!تبریک و تشکر!
با آرزوی موفقیت وپیروزی!
خداحافظ

آزاده یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:11 ب.ظ

با سلام و احترام

شما هر کسی که هستید قابل تقدیرید چون لا اقل قدر یک هنرمند خوب را میدانید.
متاسفانه تلویزیون ما فقط کسانی که سریالهای تاریخی میسازند را می سازند هنرمند می داند و همه دیدند که امسال هم در جشنواره سیما بطور از پیش تعیین شده ای حق ایشان را از بین بردند.
من هم علاقه بسیار زیادی به آقای مدیری دارم و به نظرم ایشان نابغه هستند.
ممنون از وبلاگ قشنگتان. فقط، چرا جایش راتغییر دادید ؟

* لطفا بگویید همشهری در چه شماره هایی در مورد فیلم ایشان نوشته است ؟

از تقدیر شما ممنونم... و بانظر شما موافقم..
فقط برای این سرور بلاگ پرشین بلاگ ناراضی بودم و بلاگ اسکای واقعا بهتر از همه است ... مقالات همشهری در مورد فیلم توکیو بدون توقف در وبلاگ قبلی درج شده اما فقط یکی از انها

آوا شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام من هم یکی از دوست داران مهران مدیری هستم و می خواستم به وبلاگ شما بپیوندم برای این کار باید چه کار کنم؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد