نقطه چین..!!

 

سریال نقطه چین بزودی از شبکه 3 سیما

از خوشحالی دارم بال در میارم  چون با اینکه از ساختن این مجموعه از خیلی وقت پیش خبر داشتم اما خود من هم با دین تبلیغ مجموعه نقطه چین جا خوردم

مجموعه ی  نود قسمتی که کاملا متفاوت با پاورچین شروع خواهد شد و ادامه خواهد یافت با اینکه مهران مدیری در انتخاب بازیگران ، بازیگران سریال قبلی خود را انتخاب کرده  و تیپ بازی و نقش انها در این مجموعه کاملا فرق میکنه چون کار نوع طنز پلیسی است و مانند مجموعه یهای قبلی مهران مدیری همراه با نوع اوری و کارهای جدید در انتخاب نقش و نوع بازی و نوع حرف زدن خود د دیگران و پس از به نمایش کشیدن محل کار و خانه ... حالا فقط روی ماجراهای پلیسی کار میشود

متن بالای من خیلی رسمی شد ! نه !

خوبه برای سریال نقطه چین یه جشن تولد خوب و درست حسابی بگیریم من کادوی تولد خودم رو اماده کردم
طرح خوبی برای جشن تولد نقطه چین دارم شما هم اگر مایل به همکاری هستین به من خبر بدین

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
من هم خیلی خوشحالم. برای دیدن نقطه چین لحظه شماری می کنم.بذارین یه چیزی رو بهتون بگم ، من به برنامه های ماهواره هم دسترسی دارم ، ولی تا حالا یکبار هم برنامه های ماهواره رو موقع پخش برنامه های آقای مدیری ، ندیدم...
من عید نوروز سالهای ۷۲ ،۷۴ ،۷۷،۷۸،و... رو با خاطره حضور گرم وشاد آقای مدیری به خاطر میارم . اصلا همه اون سالها شوق هر شب دیدن برنامه ها و... برام خاطره است.
کاش آقای مدیری هم این وبلاگ رو بخونند و بدونند که چقدر دوستشون داریم.
در موردی هم که گفتید اگه کاری ازم بربیاد دریغ نمیکنم.

از لطف شما ممنونم ..
ما فقط می خواهیم که یه جشن تولد کوچولو برای سریال جدید بگریم و از شما می خواهیم که والپیپرهای طرحی شده خودتون رو به ما بدهید یا در گروه قرار دهید

farhad جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:04 ب.ظ http://nofilterno.persianblog.com

سلام رفیق


قربونت فعلااوضاعم
بی ریخته به رویچشم...ولی توازمن هممحاسبه گرترواصفهانی تری ها...!!شوخی کردم






برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد