پاسخ به نظرها

همان طور که قول دادم من همه ی نظر شما  را می خوانم  وبه انها جواب می دهم و هین کار را برای نظرهایی که جواب می خواست انجام داده ام
پاسخ نظرهای دیگر برعهده ی خودتان !

راستی یکی از قسمتهای جشن تولد نقطه چین انتهاب بهترین  کاغذ دیواری است که شما طراحی کردید
کاغد دیواری شما در سایت قرار می گیره و برای  بهترین از خود بازدید کنندگان نظر سنجی مشه تا جایزه ویژه به بهترین طرفدار برسه !!!

کاغد دیواری خودتان را به
modiri_fans@yahoo.com
ارسال کنید ( هرچه بیشتر = شانس بیشتر )
نظرات 3 + ارسال نظر
سموئیل جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:01 ب.ظ http://w3.blogsky.com

سلام..من لینک شما را گذاشتم یادتون نره لینک منو بزارید

لینک شما در سایت قرار گرفت از لینک شما ممنونم

امیر جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:11 ب.ظ

میخواستم پیشنهاد بدم که در یک روزهفته مثلا در یاهو قرار چت بزاریم که در مورد قسمتهای پخش شده صحبت کنیم

به نظر شما عمل کردم .... پس منتظر شما در چت هستم

احسان شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:23 ق.ظ http://www.shadmehr.co.sr

سلام اقا نیکروز ... تبادل لینک باشه...من در اولین آپدیت لینک شما رو اد میکنم

لینک شما در وبلاگ قرار گرفت از لینک شما ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد