همکاری

این دو شبی که نقطه چین بخش نشد بخاطر برنامه ی خود شبکه ۳ بود  و نه بخاطر  گروه
نقطه چین 

این وبلاگ  و گروه طرفداران مهران مدیری در یاهو همکار می پذیرد 
برای تهیه خبر . درست کردن عکس  و درست کردن والپیپر ها و ....

نکته : قسمت عکسها و کاغد دیواری ها  در حال اماده سازی است و بزودی  قابل مشاهده میباشد .... تمام کسانی که عکسها و کاغد دیواری های خود شون رو درباره مهران مدیری  به ادرس ایمیل ‌::modiri_fans@yahoo.comبفرسند بنام خودشان در این قسما درج خواهد شد

لطفا برای همکاری در قسمت نظرات ذکر کنید
نظرات 13 + ارسال نظر
مسافر هتل کالیفرنیا یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:24 ب.ظ http://sokote-marg.blogsky.com

سلام به تمام دوستان ووو علاقه مندان مهران مدیری
من هر کمکی از دستم بر بیاد خوشحال می شم انجام بدم

بهروز وثوق یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:02 ب.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
نمیدونم چی بگم به من هم سر بزن

[ بدون نام ] یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:21 ب.ظ http://money4u.co.sr

جالب بود..............................

بیتا یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:03 ب.ظ

salam khili jalebe har kari ke az dastam bar biyad anjam midam dar zemn perseploise sarvare esteghlale

seyyed_110 یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:36 ب.ظ http://seyyed110.persianblog.com

یک کم بیشتر توضیح بده!! مثلا چه نوع همکاری؟

عارفه یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:06 ب.ظ

az oonjaii ke noghtechin har shab 1 saat shoroo nemishod man va khaharam ke yeki az taraftarane noghtechin hastim harshab ta saate 12 be vaghte dobei televizioon rooye kanale 3 bood

طناز دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام :
من هرکمکی که بتونم می کنم.در ضمن خود اقای مدیری هم باید ۱ فکری به حال برنامشون بکنن!

یاشار سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:27 ق.ظ

من خبر بدون دردسر جمع میکنم...

داود - س جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:19 ب.ظ http://modiri.blogsky.com

با عرض سلام
من گرافیست هستم و خوشحال میشم اگه بتونم برای شما کاغذ دیواری تهیه کنم اگه دوست داشتین می‌تونین عکسهای مهران مدیری رو به آدرس ایمیل من بفرستین تا من شروع کنم .
با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام به آقای مدیری من نادر منصوری هستم از کرمانشاه

آیا این راسته که شما آقای مدیری برادر امید خواننده محبوب ما

در امیکا هستید .

داوود برره شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:24 ق.ظ

چرا منو به این برنامه نقطه چین دعوت نمیکنین

amir دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:42 ب.ظ

donia bamshad

محمد جواد چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام به دوستان خودم و...
من هر کمکی که از دستم بر می آید با جون و دل انجام می دم



دست علی ژشت و ژناه همتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد